.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Tuesday, September 17, 2013

Bengkel bersama pejuang negara - Kolej Sains Kesihatan Bersekutu !

Selepas subuh aku terus memecut menuju Sg Buluh. Aku ni jenis malas nak hadapi jem... dan tepat jam 7.15 aku dah berada di Sg Buluh....dihadapan Kolej Sains Kesihatan Bersekutu (KSKB). Ini nama agak baru bagi aku, dan maybe bagi ramai orang. Namun aku akui, disinilah lahirnya pejuang negara..... nurse, inspektor kesihatan, juru x-ray dll yang berada dibarisan hadapan menjaga kesihatan.... yang bekerja siang malam menjaga pesakit dan memastikan semua operasi hospital dan klinik kesihatan berjalan dengan baik...

Aku berbengkel dengan pensyarah2 KSKB.... sambil melihat pelajar KSKB dgn anika uniform.... dijaga dengan baik... dengan kemudahan pembelajaran yang condusive... Aku akan bersama pensyarah2 ini utk membantu penulisan tesis / projek dan ATLAS.ti.....
























No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...