.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Tuesday, June 4, 2013

Tajuk 487: Bila lalat dan arnab mengawan ostrich pun...

Hari ini hari ke 3 aku di PD. Sesi petang tadi aku masuk lewat dalam bengkel... aku kena buat joke spontan. Nasib baik jadi bro..... aku cerita kisah a good bus conductor !

Petangnya aku bawa anak aku ke Taman Ostrich, kesian dah 3 hari terperap di hotel. Seronok mereka bila dapat bagi makan binatang2 tersebut.... sebab selalunya mereka lihat dalam youtube sahaja....


Namun kehadiran kami rupanya pada musim mengawan !! Saksikan photo ini....sebagai satu pengetahuan sains...



Ladang Ostrich di PD


Ini bukan ayam.... tapi burung puyuh !!


Nine naik kuda.... acara wajib kanak2....


Lensa kamera aku tiba2 tertarik dengan aksi sepasang lalat


Kemudian aksi arnab....


dan kejutan terbesar bila ostrich...... 

Sayang kambing......

Konon2nya jurassic park !




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...