.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Sunday, June 2, 2013

Day 1: Bengkel Commercialization UPM-SRI di Thistle PD !

Selalunya aku jadi penceramah..... hari ini Isnin sampai Jumaat nanti aku pulak jadi peserta. Apapun aku seronok dapat menimba sesuatu yang baru lagi asing dgn term2 dalam  product, marketing, commercialize !!

Petangnya kena siapkan presentation product evaluation. Dari 20 product, courseware aku terpilih salah satu untuk presentation...... banggo den !!


Nama bengkel



Ni ler hotel tempat bengkel.....

Aku bawa wife and the two boys.... sebab boleh mandi2....

Matahari naik.... dari bilik hotel

Aku dan Brian (facilitator) semasa breakfast


Brian sedang bagi talk.... 

Aku dgn staff penganjur dari Putra Science Park UPM

Peserta termasuk akulah...kena buat assignment dan presentation !!


Courseware aku "SEA Courseware" terpilih untuk presentation


Menyiapkan presentation




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...