.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Saturday, May 18, 2013

Tajuk 483: Hebat ! Bina collaboration thru FB !!

Hujung minggu yang tenang. Pagi tadi aku and wife jogging di track UKM. Then isteri dan anak aku joint rehlah muslimah. Aku tinggal sorang-sorang bro !!


Teman dan kekasih yang banyak memberi insprirasi.... 

Aku buka laptop, modify skit nota ATLAS.TI utk bengkel di Murni International College esok. Aku nak sentuh skit pasal FB. Mudah-mudahan FB dapat dimanfaatkan dalam bentuk collaborate yang lebih focus kerana FB seperti doctorate support group telah menjadi terlalu besar.

Then aku tertarik pada satu post di FB .... permintaan dari Sawal Ridwan..... dan inilah respon yang aku beri... spt photo di bawah. Lihat betapa tidak sampai 1 jam, telah ada 4 researcher tentang zakat berhubung melalui FB.... dan mereka boleh snowball kawan2 mereka yang juga buat zakat..... 

Selamat berkolaborasi......


 



OT

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...