.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Monday, April 8, 2013

Workshop at IEM anjuran MPWS....

Syukur.... bengkel pertama anjuran MPWS setelah melantik aku sebagai konsultan melalui UPM Consultancy & Services Sdn Bhd....berjalan dgn baik... dan inilah kali pertama juga aku tak sempat lunch dan tea break kerana melayan persoalan peserta. Aku tiada masalah sebab aku memahami tekanan yang dihadapi oleh calon2 PhD ni. 

Setelah aku menyemak alamat2 perserta yang memesan ebooks versi hard cover yang sedang disiapkan oleh MPWS.... tak sangka ada perserta datang dari Pahang dan Kedah..... dan aku percaya juga ada yang datang dari negeri2 lain. Syabas kerana anda telah melangkah setapak dapat mendapatkan kemahiran menulis dan mengurus artikel. 



Thumb up !!

From Endnote to Mendeley


Emmmm... sodap !!

Mana pulak sijil aku ni.....














No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...