.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Wednesday, February 6, 2013

Bengkel Penulisan di KUIM Melaka

Bengkel hari ini telah membawa aku ke KUIM, buat kali pertamanya. Tahniah kepada KUIM yang berjaya mengumpulkan staff yang sedang dan akan menjalankan research dan menyambung pelajaran peringkat master dan PhD.

Terima kasih kepada En Zamri yang peramah dan Puan Suhaila yang menjadi orang kuat menjayakan bengkel kali ini.

Inilah perjalanan bengkel ..... sampai nak hilang suara saya namun saya bangga dengan semangat peserta bengkel dari yang muda kepada orang yang berpengalaman...


KUIM aku datang....

Inilah KUIM di Kuala Sungai Baru.....





























No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...