.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Tuesday, January 1, 2013

Sepetang di Cruise Tasik Putrajaya...

Hari ini tahun baru 2013. Saya mempunyai tiket Cruise Putrajaya yang saya beli di MAHA 2012, sebab ada promosi ketika itu. Jadi petang tadi sayapun ambil kesempatan untuk menaiki Putrajaya Cruise... 

Saya teringat apabila menaiki cruise di Istanbul... atau river cruise di Adelaide yang kapalnya lebih open, double decker sehingga kanak2 boleh berlari2. Cruise Putrajaya perlu lebih besar dan terbuka... dan ada ruang untuk menikmati angin petang....sebab pemandangan yang cantik... sayang pihak pengurusan tidak ambilkira aspek ini...

Harga tiket saya RM80 untuk 2 dewasa dan 2 kanak2.... harga promosi, harga sebenar perlulah anda semak dalam website Putrajaya Cruise. Jika ada sedara mara yang datang dari jauh, bagus juga bawa mereka melihat Putrajaya dari cruise.....

Inilah photo untuk dikongsi bersama...bangunan2 cantik di Putrajaya yang saya shot dari atas cruise....


Cruise yang tertutup kurang sesuai untuk bersantai dan membawa anak-anak
Perjalanan agak tergesa-gesa... dgn deck yang tak "kids friendly"

Apapun.... pemandangan yang cantik menyelamatkan keadaan....

Tasik buatan manusia yang bersih sungguh melegakan...

Pemandangan dari tasik yang lebih jelas.... 

Time capsule 2020

Salah satu mercu tanda Putrajaya
Masjid Putrajaya dan Jab Perdana Menteri


Senja menggamit...

Inilah cruise.... tak berapa sesuai utk bersantai...

Cukuplah duduk dalam bas macam ni....

Putrajaya yang moden



Saya selalu datang sini... kali ini melihatnya dari cruise



Cruise Di Adelaide yang open dan double decker 

Cruise di Istanbul yang  double decker dan juga open...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...