.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Thursday, December 13, 2012

Tajuk 426 - Licence ATLAS.TI dan contoh RFOT versi baru !!

Sebelum aku bicara pasal tajuk, berikut adalah resit pembelian student licence utk ATLAS.TI yang aku beli melalui pelajar PhD ku. Setiap pembelian diberikan satu nombor siri utk kegunaan 2 komputer. 


Aku ingin menyelitkan "versi baru" RFOT dalam entry ini. Tiada apa yang berubah sekadar menambah satu lagi ruang dibahagian tajuk dan satu dibawah RFOT iaitu ruangan "contribution to the body of knowledge". 

Apsal tiba2 ada penambahan?

Emm... aku fikir perlu ada bahagian ini supaya kita tahu samada RFOT tu level PhD, master dll dan bahagian bawah tu supaya PG students peka dgn tujuan utama membuat research sebelum pun bermula research tersebut dijalankan. 

Kebetulan aku menerima satu RFOT yang dibuat pertama kali oleh seorang PG dan terus dihantar kepada aku. Sayugia aku dimaklumkan bahawa PG yang sediakan RFOT ini belum lagi memulakan pengajian, dan akan daftar bulan Februari 2013. Emmm not bad... belum mula dah boleh hantar RFOT.... its really a gud sign for him / her.

OK.... aku faham...

Jadi aku ambil kesempatan utk kita kongsi sama2 sedikit komen yang aku berikan kepada satu RFOT yang baru dihantar kepada aku tu sambil aku perkenalkan penambahan tersebut bagi RFOT "versi baru" spt berikut. 


Perhatikan bahagian kepala RFOT dan satu kotak di bawah sebagai penambahan


OT




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...