.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Saturday, June 16, 2012

Happy Father's Day

Hari Bapa atau Ayah.... adalah sambutan khas buat kaum bapa.... sambutan yang berasal dari US bagi complimentary Hari Ibu. Apapun, penghormatan kepada bapa bukan hanya tertumpu kepada hari ini. Penghormatan kepada bapa adalah penghormatan seumur hidup. 


Ramai yang ambil kesempatan memberi hadiah kepada bapa.... namun saya mengambil sempena hari bapa untuk mengikut jejak ayah saya..... memastikan saya sentiasa sihat.... sebagaimana ayah saya sendiri.... yang wpun telah mencecah hampir 80 tahun, masih sihat, masih berkebun dan tidak mempunyai sebarang penyakit. 

Mungkin ini adalah harapan anak-anak kita juga.....


Di petang hari bapa bersama Nine....


Tercungap2 melayan di kenik ni... dah ler pakai kasut kaler hijau !


Santai......

Saya tahu apa yang anda fikirkan.....!

Dan inilah ucapan wpun melalui facebook namum paling bermakna bagi saya dari Kak Long....



"After arwah umi passed away in 1997, you are the best parents in the whole world..May all of your worries be mine, may all of your problems be solved, may your life be filled with pleasures and joys. Always be with me ayah. I am nothing without you..

"HAPPY FATHER'S DAY AYAH! :') "



Kak Long paling memahami saya....




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...