.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Sunday, May 20, 2012

TAJUK 359: Template RFOT versi baru dan contoh !


Bro.... aku suka jer tengok video clip youtube ko masa bengkel di UKM....siap lagu Yuna..."Super Something"

Aku manalah tahu lagu2 ni... tapi anak aku bagi tau... Yuna tu ada degree dan smart girl... dan ini adalah antara kata2 dalam lagu tersebut... supaya menjadi lebih berani mencapai kemungkinan....

You'll see
I'm better
I'm faster
Stronger
I'm happier

I'm no longer afraid
Of chasing
Possibilities
I'll be the last one standing


Aku suker tgk video ko tu wpun sekejap..... bukan main lagi ko dah pandai buat lawak.... suker jer peserta bengkel ko...

Aku tak buat lawaklah.... lawak tak sengaja.... he he...

Now tengah hangat dengan "Himpunan Berjuta Belia"? Ko ada tengok iklan kat TV?

Tak sempat nak tengok TV.... 

Pagi ini sambil bersarapan, aku lihat clip iklan  "Himpunan Jutaan Belia" di TV... termasuk artis2 yang bakal membuat persembahan.... selepas itu aku drive ke pejabat..... wow... banyak banner menunjuk arah ke program di dakwa "terbesar" di ASIA tersebut...maklumlah aku berjiran dengan PutraJaya..... Semalam pulak aku terdengar di corong radio... pelakon dilantik jadi ikon belia.... sebab dia ramai peminat..... tu belum tengok TV... ada Mania... Mentor... VS...AF...Suara Emas...Idola kecil.....emmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. 

Panjangnyer ko mengeluh.... ?


Terlalu banyak hiburan utk generasi kecil muda dan tua...


Mulanya "separuh jiwa ku pergi"
Lepas tu "jiwa ku jadi kosong...kosong...kosong"

Apapun yang berlaku diluar sana...aku juga akan menghadiri  himpunan..... wpun tak jutaan jadilah kalau ada puluhan bakal2 "Dr" yang akan dijalankan di UMT .... mereka inilah yang bakal menjadi pemimpin masa depan negara.... pemikir utk kemajuan negara.....dan juga himpunan yang sama di UMP dan UTM.....akan menyusul selepas itu !!

So.. aper citer kali ni?

Aku nak upload RFOT versi terbaharu yang aku buat perubahan sedikit bagi memudahkan pembaca blog menyiapkan RFOT. Dalam versi terbaharu ini, perkaitan antara GAP - Research Problem - Research Question - Methodology - Analysis data kelihatan lebih direct... manakala significance of research aku kuarkan....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...