.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Saturday, April 7, 2012

BENGKEL DOC MAP, LR dan MENDELEY - PAPERLESS


Semalam berlansung bengkel ditempat baru kerana bilik di Bangi tak muat. Seramai 40 yang hadir..... emmmm sejauh UNISZA dan UiTM Perlis.....termasuk seorang dari Queensland Australia..... 


Bengkel berjalan dengan baik. Tq kepada Alley yang membantu serta Effendi yang tolong set-up keperluan bilik. Saya sempat menyakat Airin Mendeley yang datang bersama adiknya sebagai bodyguard.... 


Nilah momen serius.... tapi ceria yang peserta bengkel hadapi.... dan saya telah demonstrasikan betapa penulisan tesis tidaklah sesukar dan seseksa yang difikir dan dialami serta saya sempat memperkenalkan konsep PAPERLESS yang saya terapkan pertama kali dalam bengkel..... no hand-out.... semuanya paperless..... dan menaippun terus dalam komputer...... Go for paperless...


Saya juga terangkan satu konsep yang saya sebut sebagai


 "Dont make it right but make it WRITTEN"......


More work in paperless environment


Stay focused.... 


Dont make it right.... make it WRITTEN !!


Emmm..... 


FOCUSED......


Real m-learning environment


D akhir bengkel....kenangan penuh ceria - Gud Luck To ALL...




OT

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...