.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Sunday, March 11, 2012

BENGKEL DOC MAP + LR SIRI 3

Bengkel document map / navigation pane + LR Siri 3 berjalan dengan lancar walaupun kehadiran melebihi dari biasa. Mujur ada tambahan meja, menyebabkan suasana sedikit packed. Wbp itu semua tidak menghalang peserta memberikan fokus kepada bengkel.


Terima kasih sekali lagi kepada nizza yang menguruskan kehadiran peserta. Saya ucapkan selamat datang kepada Salmah dari UNIMAS, yang pernah meminta saya datang ke Sarawak tapi akhirnya dia yang dulu datang ke Bangi. Apapun Salmah, ajaklah kamik naik belon ke UNIMAS.




Wajah2 ceria.... membawa harapan utk menguasai penulisan tesis yang cepat lagi efisyen....saya tabik dgn barisan peserta lelaki di belakang sana..... tak sempat saya nak cakap... semua dah siap tugasan.... cayalah !

Kegigihan seorang ibu, mencari ilmu, yang juga seorang isteri serta calon PhD.....

Sekali mula menulis.... akan terus menulis..baru cepat abis !

Yang lain pergi makan, yang ini tekun meneruskan tugasan

Stay focused.....
Walaupun bukan  popular.... ada juga yang sudi menghalakan lensa kamera....terima kasih




OT

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...