.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Monday, November 7, 2011

KOLEKSI KOMEN PILIHAN BHG 1

Buat pembaca budiman:
Setelah mencapai usia setahun, saya senaraikan beberapa komen anda terhadap blog drotspss.....terima kasih....


----------------------------------------------------------------------


Apa yg Dr OT tulis di atas mengenai ayat2 selumbar tu SANGAT2 TERKENA dengan diri saya..saya kena ubah semua tu biar ayat dlm tesis saya xde dah ayat2 ekstreme, bias, mengada2 tu....tp rasa mcm susah sgt :(


On the way blk kg husband kat Kuala Pilah walaupun dah ptg semangat stil teruja raya aidil adha. Terasa cam bosan plak sbb anak2 sibuk main angry bird. So apa lg nasib baik Ada smart phone surf kat blog Dr OT sambil santai2 dlm kete... Hehe at least something rather than nothing... Betul tak.. Thanks Dr OT what a nice blog...2 in 1 :)


On the way blk kg husband kat Kuala Pilah walaupun dah ptg semangat stil teruja raya aidil adha. Terasa cam bosan plak sbb anak2 sibuk main angry bird. So apa lg nasib baik Ada smart phone surf kat blog Dr OT sambil santai2 dlm kete... Hehe at least something rather than nothing... Betul tak.. Thanks Dr OT what a nice blog...2 in 1 :)


Salam Dr OT, ..Tgh pressure + stress ni....pastu rasa cam nk tgk blog Dr...bila surf..relaks rase nyer... Thanks3.....Alhamdulillah ada blog yg santai ni.....
By Anonymous on TAJUK 247 - BOOST YOUR CONFIDENCE !! on 10/30/11



Salam DrOT, from zderi. Just to let you know, Lepas buat zero draft, saya dah siap satu paper on gap yg akan dibentangkan di postgrad workshop. Tulis dlm masa 3 hari saje guna doc map dan endnote. Bukan riak dr cume nak cakap yg ianya berkesan. TQVM. :D


Salam. Post DrOT yg ini benar2 menusuk kalbu laa.. masalah saya ialah keyakinan diri. Ada idea tapi malu nak menyatakan sebab tak cukup persediaan. Kelas Dr mmg enjoy, saya dah siap zero draft saya dan skang dlm process nak buat instrument... saya berminat nak attend bengkel bin soal selidik. Dr ada plan nak buat ke? :D
By Anonymous on TAJUK 247 - BOOST YOUR CONFIDENCE !! on 10/18/11


Terima kasih...blog Dr amat membantu bagi kami yang baru nak melangkah sambung study...belum daftar pun dah rasa teraba-raba......harap-harap perkongsiang ini membantu kami supaya dapat berjalan dalam terang, taknak teraba-raba...takut terhantuk dinding, tersungkur...aduhai....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...