.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Tuesday, September 6, 2011

Tajuk 211 : PELAJAR VS MONSTER DI PECIPTA KLCC

Saya ingin war-warkan satu exhibition tahunan dinamakan PECIPTA 2011 (International Conference Exposition on Inventions of Institutions of Higher Learning) yang akan berlansung pada 13 - 15 Sept. 2011 di Hall 4 dan 5 KL Convention Centre. 

Seperti tahun lepas (ITEX 2010), saya dan kumpulan research dari UPSI terpilih utk menyertai PECIPTA dengan satu prototype courseware yang dinamakan MONSTERLYSIS.

Jika ada berkesempatan ke KLCC pada hari tersebut, silalah melawat booth UPSI, kerana saya akan berada disana. Walaupun saya di UPM, research team saya di UPSI dan MMU. Minat terhadap animation dalam chemistry masih membara.....

Courseware ini adalah berasaskan Game-based learning untuk tajuk electrolysis....Dinamakan MONSTERLYSIS sebab ada watak hero dan heroin yang menentang monster (macam war game) sambil menjawab soalan.....

Doakan kami mendapat pingat lagi sebagai motivasi..... utk projek seterusnya....


Inilah hero dan heroin dalam MONSTERLYSIS




Screen shot intro prototype tersebut....



Research team 


OT...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...