.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Saturday, May 28, 2011

UPM @ SERI MENANTI....

Selepas bengkel semalam, saya terus bertolak ke kampung mertua saya di Seri Menanti. Suara terasa hilang selepas sehari berbengkel. Namun, perjalanan mengikut highway LEKAS sungguh selesa. 


Pagi esoknya mertua adakan majlis tahlil dengan menjemput anak2 disekolah agama. Paling saya suka di sini adalah kesejukkan paginya.... kerana Seri Menanti berada di kawasan tinggi dan dikelilingi gunung.... kabus menyelubungi pagi...Seri Menanti wpun bandar diraja.... tetapi pembangunan terlalu slow... seperti menanti2 pembangunan..... Namun kadang kala elok juga dapat saya nimati pagi yang nyaman....


Kira2 jam 7.15 saya pun pergi kesekolah agama yang terletak daam kawasan masjid..... tiba2.... 


Saya terperanjat sebab saya dapati banyak kenderaan rasmi UPM dihadapan masjid diraja.....


Apa hal nyer?


Rupa2nya ada sekumpulan pelajar eksekutif UPM adakan program  dengan Taman Pertanian UPM di Seri Menanti. Sayapun ambil kesempatan jumpa mereka...


NINE nyenyak dalam kesejukan Seri Menanti..


UPM @ Seri Menanti...banner ini telah menarik perhatian saya....

Bersama sdr Ghaffar di tapak program
kabus kelihatan dibelakang...
Orang ramai berminat dengan durian UPM

Bila ada UPM adalah cendawan....

  
Satu-satunya masjid di Seri Menanti



Istana lama menanti pengunjung

Jangan lepaskan peluang melawat Istana Lama yang asal
bila ke Seri Menanti. Istana yang lengkap dengan silasilah Kerajaan NS yang berasal dari seberang....

NINE makin lasak sejak dapat berjalan selangkah dua......

1 comment:

  1. Thanks for coming En.Zahin!

    -Maisarah R (Pelajar Eksekutif/Penganjur, UPM @ Seri Menanti)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...