.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Saturday, May 14, 2011

Sembang Santai 2: APA PENDAPAT ANDA?

Saya bukan pakar motivasi, pakar psikologi, apatah lagi pakar sakit tuan dan puan. Saya buat animasi jer.. tupun tentang Kimia Organik. Tetapi saya ingin berkolaborasi (bahasa research) dalam semua hal2 yang boleh membawa rahmat kesekelian alam, menambah rasa kepada blog santai drotspss…

Satu hari saya call salah seorang student saya dan tanya kenapa dah 3, 4 kali tak hadir kuliah. Jawapannya begini lebih kurang:

“Saya dan isteri saya sama2 bekerja. Kami tak ada pembantu rumah. Isteri saya selalu ambil OT (overtime tau…tiada kena mengena dengan pemilik blog) lewat petang sehingga saya terpaksa jaga anak dan batalkan hasrat untuk ke kuliah…Dia tak nak consider lansung saya yang sedang belajar part time ni….so akhirnya saya terpaksa drop…”

Salah siapa ?
Ambillah rehat setelah byk OT......

OT: Tak jumpa jawapan….

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...