.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Wednesday, May 25, 2011

JGN FIKIR ANDA LEMAH SEHINGGA ANDA LIHAT VIDEO INI !!

Sedang saya sibuk menyiapkan bab bagi buku fakulti, saya terima satu email dari  my wife. Saya buka link dan lihat wajah seorang nak kecil yang begitu optimist, gigih dan sentiasa positif walaupun dilahirkan tanpa kedua-dua tangan. Tanpa diminta, air mata saya keluar betapa Allah telah menjadikan saya manusia sempurna tetapi masih lagi tidak mensyukuri rahmatNya. 


Paling menyentuh hati apabila anak kecil ini sentiasa tersenyum, ceria dan membuat sendiri semua yang dilakukan oleh anak2 kecil lain....juga kasih sayang antara adik dan kakak yang sangat touching...


Hanya jiwa yang hidup sahaja akan mengambil pengajaran berguna dari kegigihan dan sikap positif anak ini... 


Sila lihat di:


Go to: http://www.hellokpop.com/2011/05/03/deformed-boy-tae-hos-story-goes-viral-on-tumblr/

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...