.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Monday, April 25, 2011

Cikgu baru...hp baru...

Minggu ini saya mula keluar menyelia CIKGU BARU yang praktikal di Nilai dan Seremban. Kali ini saya observe subjek Kemahiran Hidup... dapatlah saya tengok spanar, gergaji malah pokok dibawa masuk dalam makmal dan kelas ! Sambil tu seronok juga testing hp baru untuk upload gambar-gambar SONY dalam blog ini..... nilah kisahnya....


PAGI
Aksi paling mengancam....ketika berjogging di Laman Duta

Bunga di Laman Duta

Laman Duta yang cantik....

MALAM
 Mencuba cendol dari santan kelapa sawit di Giant..... terbaik dari ladang ! Ada ke promoter kasi cawan kertas kecik jer.... meh saya tuang sendiri !

Kesabaran adik ni menunggu sambil berdiri.... menggamit saya merakamkan aksinya. 

ISNIN
Inilah cikgu pertama saya observed. Dia sedang pegang playar tu !
"Jangan nakal2.... awak nampak apa saya pegang ni"

Satu papan tanda yang menarik perhatan saya di sekolah yang saya pergi menyelia guru praktikal. Saya tak setuju sebab pendidikan sepatutnya sesuatu yang seronok  bukan "bitter" tak kira anda berjaya dengan cemerlang ataupun tidak. Cuba ingat.... zaman paling manis adalah zaman persekolahan.....cayo tak? Zaman cinta monyet....zaman kakak, adik dan abang2 angkat....zaman terlibat dengan persatuan... kena rotan semuanya manis2 belaka....

Mana konsep 1Malaysia.... ?
 SELASA
Gambar iklan - Bakal driver F1 2020 !

Semangat cikgu baru ni.... punyalah besar pasu dia bawa semasa mengajar !!

Not bad juga ler pic hp SONY baru ni.....tapi bateri macam nak cepat abis jer...... terkenang pulak NOKIA yang 3 hari gerenti bateri tak abis wpun heavy duty !!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...