.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Sunday, March 6, 2011

Anak-Anak Net-G ?

Tahukah anda anak-anak Net-G? Net-G adalah singkatan network generation. Hari ini saya tambah beberapa features blog saya seperti recent posts dan popular posts bila saya banding blog saya dengan blog anak saya Salis (pic: tudung purple dan hitam). Salis juga ada blog sendiri. Ada ke dia kata..... "Apalah ayah ni.... tu pun tak tahu!". Tak kesahlah.. sebab ayahnya bukan dari Net-G.... tapi generasi net badminton dan net tangkap ikan....he he.

Anak-anak pulak yang ajar kita bab komputer ni.....
dahlah UPSR pun diaorang tak ambik lagi iskh..iskh...
Ni ler Net-G...... terpaksalah ayah ikut trend anak-anak.
Nasib baik ayah diaorang terror jugak .... 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...