.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Tuesday, February 1, 2011

Terima kasih kerana menyokong blog ini.

Saya ucapkan terima kasih kepada semua followers yang menunjukkan sokongan kepada blog ini. Bagi yang singgah dan membaca sedikit blog ini, jadilah followers... kerana saya mensasarkan 100 sebelum hujung tahun 2011. Inilah motivasi saya. Juga terima kasih pada isteri dan anak2 yang tidak fahampun apa yang saya tulis tapi terus memberi sokongan. Luv u all...




OT
Pantai Remis
2 Februari 2011

1 comment:

  1. saya rasa gembira terjumpa blog dr...
    daripada amatan awal saya...rasanya banyak ilmu yang saya boleh terima dari blog ini...
    saya merupakan pelajar Master di Fakulti Pendidikan UTM...saya memerlukan banyak bahan berkaitan penyelidikan kerana ini kali pertama melibatkan diri dengan penyelidikan memandagkan sewaktu degree dulu takda buat tesis...
    Harap blog dr ni dapat membantu...
    kena selongkar satupersatu ni...
    terima kasih dr...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...