.

"ANTARA BLOG TERBAIK DI NATIONAL EDUCATIONAL BLOGGING SUMMIT 2011"


MORE THAN 3 MILLION HITS !

Statistik

SPSS - STATISTIK PENYELIDIKAN SECARA SANTAI

Pertanyaan: zahinothman@gmail.com



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sila joint dan sign-in. Anda FOLLOWER kehormat drotspss...

Saya klik Follow dan BANGGA menjadi follower drotspss...

Saturday, February 19, 2011

KEDAI BUKU TERMURAH DI MALAYSIA !!

Saya telah war-war kan kedai buku ini dalam facebook saya beberapa bulan dulu. Saya dapati fb ni makin banyak kawan yang kita add makin tak terlayan. Paling tak best bila kawan atas kawan atas kawan atas kawan yang text.... kitapun tak kenal.... lama2 saya dah tak aktif fb ni..... tambahan saya dah jatuh cinta dengan blog ini.


Saya selalu ke Amcorp Mall di PJ... ronda2 hujung minggu sambil melihat barangan antik....  Tengoklah Google map kalau nak tahu kat mana Amcorp Mall tu. Jika dari UM dah tak jauh dah. Saya terperanjat apabila mendapati ada satu kedai buku yang sangat murah. Saya tanya, kenapa jual murah sedang di kedai lain harganya lebih sekali ganda. Nak tahu jawapannya... U tanyalah sendiri he he....


Dah tu semua buku pulak buku baru dan ada diskaun. Buku kanak-kanak import yang tebal dan berwarna warni misalnya memang mahal.... dari RM73.80 boleh dapat RM19.90. Tak caya.... tengok pic yang saya sertakan kerana saya yang membelinya sendiri.


Saya dimaklumkan kedai tersebut memesan buku setelah semua kedai buku biasa selesai memesan, sebab tu harga rendah. Walaupun begitu, hampir semua genre buku ada, kecuali buku sekolah. Saya juga suka ke sana kerana mencuci mata dengan melihat jualan barang2 antik....
Buku ini wife beli semalam 19 Feb. 2011 untuk dihadiahkan pada sepupunya. Sungguh banyak buku kanak2 dijual, sama seperti kedai lain seperti MPH dan Popular, cuma harganya sahaja yang berbeza. 




Perhatikan harga tercatat... Ini bukan buku second hand....semuanya baru... balut pastik pun belum dibuka lagi... Memang harga asalnya adalah harga di kedai buku lain.


Wife beli novel untuk anak perempuan


Antara barangan antik dijual....teringat masa kecik2 dulu...


Saya pun ada rekod lama ni.......




Ni ler dia Amcorp Mall, tepi jalan lebuhraya persekutuan




Harga yang rendah....caya tak ? 




Ni ler kedai yang dimaksudkan....Book Xcess......promosi
membaca kepada anda !! Sampai Amcorp Mall anda cari ler sendiri. Sapa yang dah 
pergi dan beli buku... sila email saya...jgn lupa ceritakan pengalamanan anda k.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...